Steffo
Legacy Member
Aangezien het hier tegenwoordig de gewoonte is van portfolio's te tonen, zal ik dat ook maar eens doen.
Graag had ik opbouwende kritiek gehad vooral over het grafische aspect (aangezien niet alle links werken). Ik heb het oorspronkelijk gemaakt voor school, maar twijfel of ik het voor me zelf ook zou gebruiken.
http://www.promotica.org/stef
Graag had ik opbouwende kritiek gehad vooral over het grafische aspect (aangezien niet alle links werken). Ik heb het oorspronkelijk gemaakt voor school, maar twijfel of ik het voor me zelf ook zou gebruiken.
http://www.promotica.org/stef
. Misschien gewoon werken met bold + #FFF en niet bold + #EEE of zo?
.