Archief - PREVIEW: Portfolio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Steffo

Legacy Member
Aangezien het hier tegenwoordig de gewoonte is van portfolio's te tonen, zal ik dat ook maar eens doen.

Graag had ik opbouwende kritiek gehad vooral over het grafische aspect (aangezien niet alle links werken). Ik heb het oorspronkelijk gemaakt voor school, maar twijfel of ik het voor me zelf ook zou gebruiken.

http://www.promotica.org/stef

Bram

Legacy Member
Looks pretty good to me.

Tis eens niet de standaard header, left sidebar, right main content, footer. tis geen web2.0. Het enigste wat me wat stoort is de blauwe tekst in de footer: sommige elementen zijn blauw, andere niet, mijn brein denkt "hé, daar zitten links", maar... niets van. Dus ofwel alles blauw, ofwel niets, als ge dingen wilt accentueren zou ik opteren voor bold, of italic ofzo.

Diejen witten border bovenaan was de bedoeling?

Steffo

Legacy Member
Die witte border is idd de bedoeling..

Geen web 2.0, niet standaard,.. ahja dat is ook zo relatief, maar het was de bedoeling eens wat anders te maken.

Het blauwe was voor te accentueren, maar bold viel niet genoeg op vond ik. En daarmee heb ik het geprobeerd met wat kleur. Zijn er nog mensen die dit storend vinden ?

Al bedankt voor de snelle reactie!

Xavez

Legacy Member
Ik had net hetzelfde: ik probeerde er maar op te klikken en het werkte niet :p. Misschien gewoon werken met bold + #FFF en niet bold + #EEE of zo?

Verder vind ik de header nét iets te hoog om aangenaam te zijn =).

En ten slotte lijkt mij het doorstrepen van de links geen goed idee. Het geeft zo'n "deze pagina gaat een 404 opleveren"-gevoel :).

Maar overall: knap! :niceone:

/edit: misschien toch de headerelementen onderaan de pagina wat opfleuren? Ik denk dan aan die blauwe tint bijvoorbeeld! ze mogen IMO ook nog wel een puntje groter :)

Smokyke

Legacy Member
Knappe website

het enige wat me een beetje tegen steekt is die witte bar vanboven en de doorstreepte links

deze 2dingetjes nog weg en voor mij is hij super :P

dendaak

Legacy Member
Ik sluit me aan bij SveltestSword. Mooie weergave voor portfolio site vind ik wel.

*Uw contactknopje is bovenaan een beetje "vreemd afgerond".
*Die blauwe style op jouw text lijkt mij echt te verwarrend als links. Ik wou er ook meteen op klikken.

Voor de rest éénvoudig & mooi & strak.

:) Mooi werk.

sh011265

Legacy Member
Steffo zei:
maar twijfel of ik het voor me zelf ook zou gebruiken.
http://www.promotica.org/stef

Misschien toch eens denken om m te gebruiken, hij valt in de smaak bij -momenteel- iedereen hier :)

Ook ik vind m zeer knap gemaakt. Dacht ook wel dat het daar url-links waren onderaan, maar vind het niet echt storen.. Ik ga er vanuit dat je wilde aantonen welke programma's je het vaakst gebruikt fzo?

Steffo

Legacy Member
Bedankt voor de reacties !

De bedoeling van het blauw/vet zetten is idd het benadruken dat mijn kennis bij deze programma's het hoogste is.. Alleen twijfel ik nog of ik ze blauw zou maken of vet, want beiden is precies nogal verwarrend.

De witte border bovenaan is denk ik iets persoonlijk, de ene vind het goed de andere niet.. Wat mij wel opviel is dat veel mensen denken dat het een fout is.

Links ga ik best ook aanpassen, gwn onderlijnen. Dat is volgens mij het duidelijkste en mss neemt dit ook de verwarring van het blauw/vet.

Het doorstrepen van menu links, vind ik persoonlijk wel een leuk effect.. Of vinden jullie dit ook storend ?

De vreemde afronding geven een extra touch in mijn ogen, anders is alles zo te recht.. Het moet zo een beetje een afgeknabbelt effect weergeven.

Waarom ik twijfel of ik het wel zou gebruiken: is omdat mijn werkjes, niet zo goed uitkomen op de achtergrond.. Dat kan je hier namelijk niet echt zien, maar heb dat eens getest. Mss kleuren aanpassen ?

welp

Legacy Member
Hou kleuren maar zo :) is nice gedaan.

En die "rare afronding" is idd wel ok, bij je naam gebruik je het ook.

Heb nogal weinig tijd voor een uitgebreide kritiek maar alvast nice gedaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan