Archief - PREVIEW: Vale Viver vzw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ex0dus

Legacy Member
Hey,

Wou deze website eens aan een site-check onderwerpen.
De layout houd ik geen rekening mee hier, omdat de persoon in kwestie het zo wou.

Hier vind je hem.

Cheers

dêsh'

Legacy Member
Niet slecht, maar die achtergrondfoto doet uw site er wat 'vuil' uitzien. Uw footer staat hier ook niet mooi uitgelijnd. (firefox)

killgore

Legacy Member
Ex0dus zei:
Hey,

Wou deze website eens aan een site-check onderwerpen.
De layout houd ik geen rekening mee hier, omdat de persoon in kwestie het zo wou.

Hier vind je hem.

Cheers
wth moeten we dan checken?

bug: als ik op evenementen klik verspringt uw menu en zo een beetje, zou niet mogen.

Voor de rest: gewoontjes, ma precies vrij net afgewerkt

Rvl

Legacy Member
killgore zei:
wth moeten we dan checken?
de 10 regels html :), ik vind het trouwens nutteloos om in zulke sites te vermelden dat u site al dan niet xhtml valid en css valid is. 99% van de bezoekers weet niet eens wat xhtml of css is :).

Verder is het een vrij propere en informatieve site. Perfect voor de doelgroep die je wil bereiken.

Ramm

Legacy Member
killgore zei:
wth moeten we dan checken?

bug: als ik op evenementen klik verspringt uw menu en zo een beetje, zou niet mogen.

Voor de rest: gewoontjes, ma precies vrij net afgewerkt
Dat is gewoon omdat er een schuifbalk komt rechts. Daar kan je niet echt veel aan doen

KULeest

Legacy Member
Ik vind de site wel ok, enkel de achtergrondfoto komt niet duidelijk over.

Ex0dus

Legacy Member
Bedankt voor de comments allemaal!

Ivm de achtergrond jah, ik vond hem er leeg uitzien met een matte witte achtergrond, iemand een idee om het toch iets of wat op te lossen? (het grote probleem bij dit project is dat ik niet te modern mag gaan van de klant)

De xhtml en css check zijn inderdaad vrij nutteloos gezien de doelgroep.
Misschien kan ik dan "-moz-scrollbars-vertical:" gebruiken om killgore zen probleempje op te lossen (ik had dit reeds gedaan, maar aangezien hij dan niet valid was heb ik het toch maar weggelaten) alhoewel dit niet valid is...

@desh: ik snap niet juist wat je bedoelt? de footer zou recht onder de content moeten komen, wat hij toch doet bij mij in FF. Er is wel een klein probleem dat de footer bij sommige FF/IE-venster-resoluties verticaal verspringt (de footer blijft bij sommige resoluties vastkleven aan de content-div er vlak boven tot hij onder de wrap zijn eigen hoogte aan plaats heeft), maar hier heb ik geen oplossing op gevonden.


Cheers, sorry voor het slecht opmaken van deze tekst, het is dan ook al vrij laat en ik lig al in mijn bed :)

killgore

Legacy Member
Ramm zei:
Dat is gewoon omdat er een schuifbalk komt rechts. Daar kan je niet echt veel aan doen
woops, had der nie opgelet da er scroller kwam, dacht dat het foutje in code was (verbreding van uw inhoud door slechte spacers of zo).

Dan zie ik geen probleem :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan