peng
Legacy Member
Hallo allemaal!
Woodstock is de (grappig gekozen) naam voor een Houthandel.
'k Was aan het twijfelen of de header misschien toch iets te groot is voor op hogere resoluties en had graag comments gehad op het geheel. 'k Weet dat de keuze van het soms schuin en daar vlaknaast weer recht te positioneren van tekst (zoals bv in menu) nogal raar lijkt, maar dat vond'k wel leuk
Soit: www.neewel.be/woodstock/
Spui uw kritiek aub!
Woodstock is de (grappig gekozen) naam voor een Houthandel.
'k Was aan het twijfelen of de header misschien toch iets te groot is voor op hogere resoluties en had graag comments gehad op het geheel. 'k Weet dat de keuze van het soms schuin en daar vlaknaast weer recht te positioneren van tekst (zoals bv in menu) nogal raar lijkt, maar dat vond'k wel leuk

Soit: www.neewel.be/woodstock/
Spui uw kritiek aub!

woodstock is een dochter van onderneming ... ik weet nu niet of ze tegenwoordig dochterbedrijf of dochteronderneming ook al standaard afkorten naar dochter maar kvind het toch maar raar passen in de zin
, het ziet er echt super uit