Archief - PREVIEW: Woodstock

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peng

Legacy Member
Hallo allemaal!

Woodstock is de (grappig gekozen) naam voor een Houthandel.
'k Was aan het twijfelen of de header misschien toch iets te groot is voor op hogere resoluties en had graag comments gehad op het geheel. 'k Weet dat de keuze van het soms schuin en daar vlaknaast weer recht te positioneren van tekst (zoals bv in menu) nogal raar lijkt, maar dat vond'k wel leuk :)

Soit: www.neewel.be/woodstock/

Spui uw kritiek aub!

Brock

Legacy Member
heel proper !
Weinig op aan te merken ( op deze jpg versie wel te verstaan )

Obliv`

Legacy Member
heel mooi.

kzou wel welkom 'bij' woodstock zetten ipv 'by'

edit:
header mag eigenlijk toch wel wat kleiner :)

dêsh'

Legacy Member
Ben vooral benieuwd hoe je andere pagina's er gaan uitzien. Als er bv. veel producten gaan opkomen waardoor je gaat moeten scrollen lijkt die header me idd ook wat te hoog .. anderzijds mistaat hij nu niet. Afwachten dus.

Ik vraag me wel af wat die baseball - handschoen te maken heeft met hout maar bon, tis leuk ;)

Voor de rest zoals ik van je gewoon ben peng, mooi werk! :niceone:

sneax

Legacy Member
de header lijkt mij inderdaad veel te hoog als ge effectief paginas gaat tonen met als primair doel informatie verstrekken

hoe er rekening mee dat velen die browsen nog op 1024* of zelfs 800* zitten

Rvl

Legacy Member
Zeer proper als altijd, niet veel op aan te merken maar zoals ze hier zeggen de header is iets te groot waardoor ge veel plaats verliest. 800*600 komt nu wel steeds minder voor maar toch zou ik proberen om iets meer in hoogte te besparen bij de header. voor de rest :niceone:
:offtopic: woodstock is een dochter van onderneming ... ik weet nu niet of ze tegenwoordig dochterbedrijf of dochteronderneming ook al standaard afkorten naar dochter maar kvind het toch maar raar passen in de zin :).

peng

Legacy Member
De tekst komt niet van mijn hand Rvl :)
Bedankt allen voor het bevestigen van mijn vermoeden, 'k ga de header iets kleiner maken zodat het nog aangenaam site-seeing is op lagere resoluties. Indien er nog andere opmerkingen moesten zijn, laat ze zeker komen!

Da Turtle

Legacy Member
spijtig dat je met mensen met een lage resolutie rekening moet houden :p, het ziet er echt super uit :)

.kw

Legacy Member
Niet mis. Ik zou alleen de tekst groter maken en voor een duidelijker contrast zorgen. "Français | Nederlands" staat schuin denk ik dus dat zou ik horizontaal zetten. Het is muggenziften, maar alles kan beter hé.

peng

Legacy Member
'k Heb de header alvast kleiner gemaakt, dat van de tekst groter en het Français | Nederlands gedoe zal ik eens bekijken :)

Rvl

Legacy Member
Het lijkt ook zo dat u menu 1 link te kort komt om mooi over te komen. Zo voelt het bij mij toch aan. Waarschijnlijk vind ik vormgeving bij 4 mooier dan bij 3 maar dat zal wel persoonlijke smaak zijn. Nuja kwou het toch even melden.

sneax

Legacy Member
die frans/nl zou ik ook _recht_ zetten, maar natuurlijk gaat dat niet op de plaats waar die nu staan ... mss rechtsboven (door die witte fade dus) en iets kleiner, of mss vanboven gecentreerd ... dunno

tis muggenzift maar als ge dat inorde krijgt is het perfect ;) speels maar met klasse en toch zeer professioneel

Quilombo

Legacy Member
ziet er heel schoon uit
k mis alleen iets om uw site te eindigen, soort van footer

Bigbuddha

Legacy Member
'k Vind het wel proper.
'k Zou inderdaad ook met een footer werken. Met hun contactgegevens bv.
'k Zou ook voor het geheel rust te geven, de content altijd met een lichte achtergrond doen. Zoals waar nu "Woodstock int. is een dochter van...". Deze achtergrond zou ik doortrekken in de site. Dus ook naar de content. Dat maakt het beeld veel rustiger. Die transparante achtergrond is niet zo goed.

Voor de rest valt het mee, ben benieuwd naar het resultaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan