NaaiT
Legacy Member
Hi,
ik zou een programma willen maken om gemakkelijk mijn muziek te kunnen afspelen. Deze staan gesorteert in enkele folders qua genre, dus zou ik via een handige lijst de mappen willen selecteren die ik wil afspelen.
Het gemakkelijkste zou natuurlijk zijn om die list op mn desktop te krijgen, en die te laten opstarten met windows.
Nu is mn vraag.. hoe maak ik zo iets?
Ik heb gisteren rondgekeken & ik vond niet echt iets bruikbaars. Aangezien ik enkel java kan programmeren, kan ik ook geen andere talen gebruiken.
thx!
Sven
ik zou een programma willen maken om gemakkelijk mijn muziek te kunnen afspelen. Deze staan gesorteert in enkele folders qua genre, dus zou ik via een handige lijst de mappen willen selecteren die ik wil afspelen.
Het gemakkelijkste zou natuurlijk zijn om die list op mn desktop te krijgen, en die te laten opstarten met windows.
Nu is mn vraag.. hoe maak ik zo iets?
Ik heb gisteren rondgekeken & ik vond niet echt iets bruikbaars. Aangezien ik enkel java kan programmeren, kan ik ook geen andere talen gebruiken.
thx!
Sven



ik vind het maar héél onozel dat die kleur moet ingesteld worden, heeft op zich toch nx met die applet te maken?