diem
Legacy Member
hej ,
ik heb een raar probleem met java , als ik een java applet maak (alleen nog maar bij applet getest) herhaalt deze public void paint steeds
het is al even geleden dat ik nog met java gewerkt heb, maar ik dacht niet dat dit normaal was, of wel ?
vb van een simpel appletje (misch doe ik wel iets fout)
het resultaat hiervan is dus een getal die zeer snel op telt , dit kan toch niet
alvast bedankt
ik heb een raar probleem met java , als ik een java applet maak (alleen nog maar bij applet getest) herhaalt deze public void paint steeds
het is al even geleden dat ik nog met java gewerkt heb, maar ik dacht niet dat dit normaal was, of wel ? vb van een simpel appletje (misch doe ik wel iets fout)
Code:
import java.awt.Graphics;
import javax.swing.JApplet;
public class begintest extends JApplet
{
public int teller = 0;
public void init()
{
//setSize (1000,650);
//setVisible (true);
}
public void paint(Graphics g)
{
super.paint(g);
teller++;
g.drawString (" " + teller , 40 , 40 );
repaint () ;
}
}
het resultaat hiervan is dus een getal die zeer snel op telt , dit kan toch niet
alvast bedankt


