/\quila
Legacy Member
Hoi,
Ik zou moeten bereiken dat een functie uitgevoerd wordt op een bepaald tijdstip, of na x aantal seconden. Resolutie moet +-1seconde zijn en procesbelasting minimaal.
Wat zou ik hier voor kunnen gebruiken? Ik heb enkele scriptjes gevonden, maar die hadden ofwel een 100% belasting ofwel gebruikten ze dubieuze code als Sleep...
Mvg,
Aquila
Ik zou moeten bereiken dat een functie uitgevoerd wordt op een bepaald tijdstip, of na x aantal seconden. Resolutie moet +-1seconde zijn en procesbelasting minimaal.
Wat zou ik hier voor kunnen gebruiken? Ik heb enkele scriptjes gevonden, maar die hadden ofwel een 100% belasting ofwel gebruikten ze dubieuze code als Sleep...
Mvg,
Aquila