MacK
Legacy Member
Hoi, ik heb dus een test-spelletje gemaakt in C# met Visual Studio C# express.. Maar wat heb je er aan als je het niet aan anderen kan tonen.. Het wil maar niet starten als ik via die 'publish' knop een setup maak..
Kan iemand me uitleggen, hoe ik m'n spelletje (dat perfect werkt als ik het compileer met F5) bij iemand anders kan doen werken..
*edit* kheb m'n hele project-map van in VS 2005 even online gegooid. K denk niet dat iemand dit zal willen 'stelen' ofzo
het is dus een semi-probeersel van Pong , maar tis nog verre van af. Hierin test ik gewoon allerlei dingen.
http://users.pandora.be/CrackNuT/Pong.rar
Kan iemand me uitleggen, hoe ik m'n spelletje (dat perfect werkt als ik het compileer met F5) bij iemand anders kan doen werken..
*edit* kheb m'n hele project-map van in VS 2005 even online gegooid. K denk niet dat iemand dit zal willen 'stelen' ofzo

het is dus een semi-probeersel van Pong , maar tis nog verre van af. Hierin test ik gewoon allerlei dingen.
http://users.pandora.be/CrackNuT/Pong.rar
)
... Dat zou toch moeten werken, niet?