Darth-Falcon
Legacy Member
we moeten int school aan een project beginnen dat spijtig genoeg nog in borland 4.5 gemaakt zal moeten worden
ad:
Kan iemand mij vertellen hoe ik borland moet instellen zodat ik met volgende tutorials een windows scherm kan maken, want ik krijg nu niets anders dan errors
ad:
http://winprog.org/tutorial/simple_window.html
als het uberhaupt al mogelijk is
ad: Kan iemand mij vertellen hoe ik borland moet instellen zodat ik met volgende tutorials een windows scherm kan maken, want ik krijg nu niets anders dan errors
ad: http://winprog.org/tutorial/simple_window.html
als het uberhaupt al mogelijk is
