dobber_1987
Legacy Member
Als ik een panel in een frame wil repainten, lukt dat niet. Ik heb dus een button op een panel, als je daar op klikt, moet hij naar het volgende panel gaan. Daar gebeurt geen automatische repaint. Je moet dan zo je venster is vergroten, zodat het repaint. Maar ik wil dus dat het direct repaint...hoe kan ik dit doen?