yannick
Legacy Member
Goedemiddag,
Ik wou even vragen of het mogelijk is (ik neem aan van wel) om een script te starten of stoppen op een remote server.
Ik bedoel hiermee dus, kan ik vanuit java dit laten lopen de remote server:
/opt/init.d/iets start
mvg
Yannick Wellens
*EDIT*
Heb een oplossing gevonde dat via ssh werkt, is er ook een andere oplossing?
Ik wou even vragen of het mogelijk is (ik neem aan van wel) om een script te starten of stoppen op een remote server.
Ik bedoel hiermee dus, kan ik vanuit java dit laten lopen de remote server:
/opt/init.d/iets start
mvg
Yannick Wellens
*EDIT*
Heb een oplossing gevonde dat via ssh werkt, is er ook een andere oplossing?
.
.
.