Sibi
Legacy Member
Hoi,
Eerst al eventjes zeggen da'k niet echt een professional ben in 't programmeren, dus hou het a.u.b. een beetje simpel
.
Mijn probleem dan:
'k wil m.b.v. een PDA een Windows-desktop aansturen (vooral Winamp dan). Nu, op die PDA staat standaard geen VM, dus 'k heb er eentje onder de vorm van CrEme moeten installeren.
Allemaal goed en wel, maar 'k was van plan java.rmi te gebruiken als communicatiemiddel over http. Java.rmi staat immers standaard geïnstalleerd in Sun JAVA (net als java.awt en zo).
Die CrEme VM heeft dan natuurlijk geen java.rmi (java.awt dan wel weer), dus hoe kan ik java.rmi als extern package gebruiken? Ik heb al mijn hele JRE-map op de desktop afgezocht, en ik weet niet echt welke bestanden ik daarvoor moet gebruiken.
Enige hulp is dus wenselijk! En liefst vanal met een downloadlink voor java.rmi als jar-file of zo. Dan ben ik immers direct geholpen.
Of als iemand me kan zeggen welk communicatiemiddel ik dan wel moet gebruiken, dus een package dat zowel Java Sun als CrEme standaard heeft?
Dank bij voorbaat.
Eerst al eventjes zeggen da'k niet echt een professional ben in 't programmeren, dus hou het a.u.b. een beetje simpel
.Mijn probleem dan:
'k wil m.b.v. een PDA een Windows-desktop aansturen (vooral Winamp dan). Nu, op die PDA staat standaard geen VM, dus 'k heb er eentje onder de vorm van CrEme moeten installeren.
Allemaal goed en wel, maar 'k was van plan java.rmi te gebruiken als communicatiemiddel over http. Java.rmi staat immers standaard geïnstalleerd in Sun JAVA (net als java.awt en zo).
Die CrEme VM heeft dan natuurlijk geen java.rmi (java.awt dan wel weer), dus hoe kan ik java.rmi als extern package gebruiken? Ik heb al mijn hele JRE-map op de desktop afgezocht, en ik weet niet echt welke bestanden ik daarvoor moet gebruiken.
Enige hulp is dus wenselijk! En liefst vanal met een downloadlink voor java.rmi als jar-file of zo. Dan ben ik immers direct geholpen.
Of als iemand me kan zeggen welk communicatiemiddel ik dan wel moet gebruiken, dus een package dat zowel Java Sun als CrEme standaard heeft?
Dank bij voorbaat.