Hallo,
hoe kan ik een vanuit een webpagina (een sidebargadget bij mij) een .NET programma oproepen?
Heb dus een messengerprogramma en zou die graag willen implementeren in de sidebar. Wanneer de gebruiker op een knop klikt start het form...
Alvast bedankt.