IceSkull[BE]
Legacy Member
Ik heb even de trial gedownload voor visual studio 2005, maar ik had gemerkt dat deze IDE verdomd ingewikkeld is! Overal vensters, forms, enz enz,.. Nu, als dit programma zo populair is, hoe kunnen deze mensen dat dan geleerd hebben.. Is er ergens een boek dat zicht richt op programmeren in het algemeen voor beginner of intermediate, maar dan niet expertniveau gericht, want dan ben je veronderstelt al alles van debugging enzo te kennen. Aangezien dit programma vol kwaliteit zit, zou ik er graag mee leren werken. Ik heb wat ervaring met kleine console-appz, objectgeorienteerde software (vb6), c,en c++
grtz, IceSkull
grtz, IceSkull

)