bikkerss
Legacy Member
ik heb een vraag ivm dimenties in arrays waarschijnlijk voor jullie zeer simpel maar ik vind het niet
ps ik doe dit onder qbasic (naar het schijnt het makkelijkst om te beginnen is me verteld)
stel ik het een array met 20 records dim getal(20)
ik steek in waarde in het eerste record
hoe kan ik dan het volgende aftrekken van het vorige uit de array
ik zelf dacht iets van getal ' huidige stand dus van de array
getal - getal(-1) maar dit werkt kennelijk niet
ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg zoniet vragen maar !
ps ik doe dit onder qbasic (naar het schijnt het makkelijkst om te beginnen is me verteld)
stel ik het een array met 20 records dim getal(20)
ik steek in waarde in het eerste record
hoe kan ik dan het volgende aftrekken van het vorige uit de array
ik zelf dacht iets van getal ' huidige stand dus van de array
getal - getal(-1) maar dit werkt kennelijk niet
ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg zoniet vragen maar !
