Archief - [PROG]VB 6.0 gezocht nieuwe team members

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spoocke

Legacy Member
okay dit is in het verband van pristontale
heb net het droevige nieuws gekreege van onze lead coder dat hij der mee stopt
nu
we zoeken dus vers bloed die ons zou willen aanrijken met ons project
dit is een mmorpg van koreanse origine
en het project is in VB 6.0 geprogged
nu wat biede wij aan
kuch the laatse source code die we hebben ontwikkelt
die dat we nu gaan omvormen naar een meer dynamishe server core
die op scripts draait zodat we niet alles zelf moete in stellen aka DATABASE's
deze omvorming zal gebeuren op een bestaande source code van team ORE
( dit is geen sandbox maar een ver gevolueert project )
intresse en en vrije tijd pm me
groetjes

Dj Vince

Legacy Member
zonder schrijffouten schrijven,
en een aantal screenshots zouden geen kwaad kunnen.

Vich

Legacy Member
Volgens de sticky horen dit soort post elders thuis :)
Maareuh:
- Spelling(leestekens? entertoetsen?). Mensen gaan een project écht niet serieus nemen als de startpost niet deftig geschreven is.
- Link naar project-website? (indien beschikbaar natuurlijk)
- Wat moet de programmeur kunnen/kennen (buiten VB natuurlijk)? Ik kan me voorstellen dat als je slechts 1 programmeur hebt, deze héél veel werk op zich zal moeten nemen?

LocksVille.jpg

spoocke

Legacy Member
hmz okay .
laat maar zitte zoek ergens anders wel .
spellings fout bwaa ja ik heb trouwens desilectie maar proggen gaat anders wel lekker ^^.
en dat mensen dit serieus willen neemen of niet das aan hun dacht ik .
maar zo te zien kennen jullie dit project al beter als wij lol.
( dacht het niet )
hoe lang dit project al in de maak is
2 jaar
waarom vb ??
omdat ge met vb net het zelfde kunt berijke als met c++.
ma bon .
jullie lijke het wel beter te weete dan ik zelf .
laat maar dan ;) .
we zoeke een ander stoort developers dan dit .
btw prog taal is wel nog net iets anders als gewoone mensen taal .
DUS JA DAS WEL GEMAKKELIJKER VOOR ME .
maar jij bent de kenner hier dus je hebt gelijk roflol.
4 letter woord start met een N en stopt op B en je IQ der tussen .
voor mensen die wel intressen hebben zonder dit gezeik van zulke eikels.
went je naar WWW.gamerspace.net
site is temp down maar zal spoedig weer online zijn screens kan je daar vinde .
keep in mind flamers and bs'rs will be pwned and banned
cheers en voor de rest houd ulle commentaar gewoon voor u eigen als ge ni weet wat der aan de hand is ;) goeie raad dak jullie geef.

Bubbling Zombie

Legacy Member
spoocke zei:
en dat mensen dit serieus willen neemen of niet das aan hun dacht ik .
maar zo te zien kennen jullie dit project al beter als wij lol.
( dacht het niet )

't ga over de programmeertaal e :)

hoe lang dit project al in de maak is
2 jaar
oh dear
waarom vb ??
omdat ge met vb net het zelfde kunt berijke als met c++.
ok, here we go. Yet again.

ma bon .
jullie lijke het wel beter te weete dan ik zelf .
laat maar dan ;) .

boah, er zitten hier niet veel domme mensen op dit (sub)forum hoor ;)

we zoeke een ander stoort developers dan dit .
btw prog taal is wel nog net iets anders als gewoone mensen taal .
DUS JA DAS WEL GEMAKKELIJKER VOOR ME .
maar jij bent de kenner hier dus je hebt gelijk roflol.
waarschijnlijk wel

4 letter woord start met een N en stopt op B en je IQ der tussen .
voor mensen die wel intressen hebben zonder dit gezeik van zulke eikels.
went je naar WWW.gamerspace.net

die naabs hebben meer programmeerervaring in hunne kleinen teen dan gij in heel uw lichaam, dus bitke respect is wel op z'n plaats imo.

Ice

Legacy Member
spoocke zei:
hmz okay .
laat maar zitte zoek ergens anders wel .
spellings fout bwaa ja ik heb trouwens desilectie maar proggen gaat anders wel lekker ^^.
en dat mensen dit serieus willen neemen of niet das aan hun dacht ik .
maar zo te zien kennen jullie dit project al beter als wij lol.
( dacht het niet )
hoe lang dit project al in de maak is
2 jaar
waarom vb ??
omdat ge met vb net het zelfde kunt berijke als met c++.
ma bon .
jullie lijke het wel beter te weete dan ik zelf .
laat maar dan ;) .
we zoeke een ander stoort developers dan dit .
btw prog taal is wel nog net iets anders als gewoone mensen taal .
DUS JA DAS WEL GEMAKKELIJKER VOOR ME .
maar jij bent de kenner hier dus je hebt gelijk roflol.
4 letter woord start met een N en stopt op B en je IQ der tussen .
voor mensen die wel intressen hebben zonder dit gezeik van zulke eikels.
went je naar WWW.gamerspace.net
site is temp down maar zal spoedig weer online zijn screens kan je daar vinde .
keep in mind flamers and bs'rs will be pwned and banned
cheers en voor de rest houd ulle commentaar gewoon voor u eigen als ge ni weet wat der aan de hand is ;) goeie raad dak jullie geef.

Volgens uw profiel zijde 31, laten we hopen dat dat een grapje is.
Met of zonder dyslexie lukken de basis spellingsregels nog wel zeker? Maw hoofdletter aan het begin van een zin en bereiken met korte ei.

Soit voor ge mij gaat 'pwnen'. Jij wilt dat wij u helpen om samen een project te maken maar ge geeft er quasi NIETS van info over.
1. Zelfs vrij onduidelijk over wat het nu eigenlijk gaat
2. Niks van screenshots, als ge ergens 2 jaar aan werkt dan hebde wrsch ook op uwen pc wat screens staan.
3. Wie werkt er nog mee aan uw project, ik neem aan dat ge nie alleen werkt aan ne 'mmorpg'
4. Is het 3D, 2D, text based, ....
5. Buiten VB6 wat wordt er nog gebruikt.
6. "Hah, the mysql client is too old and doesnt support the authentication
method my mysql server uses." is vrij snel opgelost
7. "Right now Im having issues with php5 not loading the mysql librarys." RTFM

zo ben eens benieuwd

Hourences

Legacy Member
Da zijn hier geen eikels ma kastanjes :/

Soit, spijt mij de mooie discussie te moeten stoppen ma tis ten eerste niet echt de productieve interessante kant op aan het gaan en ten tweede moest de thread starter zijn post in de recruiment thread zetten ipv een nieuwe te starten. De recruitment threade vinde heel mooi bovenaan dees forum dus zo moeilijk moet da niet zijn om te missen

Gelieve dan wel geen nieuwe discussie daar te starten, schiet ni echt op :)
Als die gast mis is zal hem da wel merken over time

En zoals aangegeven in de recruitment thread zou thread starter idd wa meer info kunnen geven, argumentatie derachter en welke info exact sta in dien thread
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan