Duffman-
Legacy Member
http://users.pandora.be/duffman/vreemd.jpg
Is deze oefening verkeerd opgesteld ofwat?
In de oefening zeggen ze, druk de waarden af in een picturebox, kdacht ah, simpelweg screenshot en derin plakke. Maar dan iets verder zeggen ze gebruik For ... next ... ok ik weet wel hoe ik dat kan gebruiken, en ik kan het wel in messagebox ofzo zetten, maar ik snap niet hoe ik dat in een picturebox moet afdrukken of hoe ze dat bedoelen. Iemand enig idee? Bedoelen ze misschien een MessageBox? En hoe kan je eigenlijk 'enters' realiseren in een messageBox, of gaat dit niet?
Is deze oefening verkeerd opgesteld ofwat?
In de oefening zeggen ze, druk de waarden af in een picturebox, kdacht ah, simpelweg screenshot en derin plakke. Maar dan iets verder zeggen ze gebruik For ... next ... ok ik weet wel hoe ik dat kan gebruiken, en ik kan het wel in messagebox ofzo zetten, maar ik snap niet hoe ik dat in een picturebox moet afdrukken of hoe ze dat bedoelen. Iemand enig idee? Bedoelen ze misschien een MessageBox? En hoe kan je eigenlijk 'enters' realiseren in een messageBox, of gaat dit niet?

Kan ik het toch gebruiken als ik gewoon beetje voor mezelf programmeer ...