BlueSkyraider
Legacy Member
Hey,
Ik zit met een probleem. Ik wil een formke genaamd "even geduld" als showdialog laten tonen. Nu gebeurt het blijkbaar dat het proces op de mainform daardoor onderbroken is en mijn programma dus niet meer verderloopt...
Dus ik wil da formke "Even geduld" tonen met showdialog zonder dat mijn programma op de mainform daardoor onderbroken wordt.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
NB: 10 januari moet mijn project binnen zijn dus tis nogal dringend
Greetz
Ik zit met een probleem. Ik wil een formke genaamd "even geduld" als showdialog laten tonen. Nu gebeurt het blijkbaar dat het proces op de mainform daardoor onderbroken is en mijn programma dus niet meer verderloopt...
Dus ik wil da formke "Even geduld" tonen met showdialog zonder dat mijn programma op de mainform daardoor onderbroken wordt.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
NB: 10 januari moet mijn project binnen zijn dus tis nogal dringend

Greetz

