BL@DE
Legacy Member
Ik studeer informaticabeheer en ik moet een programma schrijven in VS.net 2005. NET voor mijn GIP.
Mijn programma is al bijna klaar, maar ik zou graag een printfunctie willen bijvoegen.
Kan je dat met VS.net en hoe moet ik dat doen?
ad:
De form zou gewoon moeten printen wanneer iemand op de printknop drukt.
Wss is het een domme vraag, maar toch
!
Bedankt op voorhand.
Mijn programma is al bijna klaar, maar ik zou graag een printfunctie willen bijvoegen.
Kan je dat met VS.net en hoe moet ik dat doen?
ad: De form zou gewoon moeten printen wanneer iemand op de printknop drukt.
Wss is het een domme vraag, maar toch
!Bedankt op voorhand.

