Legendary d.C.
Legacy Member
Hey,
Bij After Effects zit ik met een groot render probleem. Als ik mijn composition render in de render que, stopt hij plots zonder enige foutmelding.
Als ik hem render bij file -> export krijg ik deze foutmelding
After effects error: QuickTime export failed (4)
en crasht heel mijn programma.
Ik heb al geupdate naar QT 7.4.1 want 7.4. zat blijkbaar vol met bugs wat veel problemen zou geven. Dus daaraan kan het al niet liggen.
Ik heb wat zitten aan te passen in de preferences maar dat lijkt niets uit te halen.
Ik heb een render op een laptop (i know :doh
Duo core 1,66 - 2gigRAM - 100GBHD - Ati X1400 512mb
voordien had ik hier nooit problemen mee, nu ineens wel.
mvg
Bij After Effects zit ik met een groot render probleem. Als ik mijn composition render in de render que, stopt hij plots zonder enige foutmelding.
Als ik hem render bij file -> export krijg ik deze foutmelding
After effects error: QuickTime export failed (4)
en crasht heel mijn programma.
Ik heb al geupdate naar QT 7.4.1 want 7.4. zat blijkbaar vol met bugs wat veel problemen zou geven. Dus daaraan kan het al niet liggen.
Ik heb wat zitten aan te passen in de preferences maar dat lijkt niets uit te halen.
Ik heb een render op een laptop (i know :doh
Duo core 1,66 - 2gigRAM - 100GBHD - Ati X1400 512mbvoordien had ik hier nooit problemen mee, nu ineens wel.
mvg