FORZA M
Legacy Member
Hey, ik zou graag een .com of .be domeinnaam registreren voor mijn blog, maar ik zie het niet zitten dat mijn naam en adresgegevens vrij beschikbaar zijn in de WHOIS ivm. met Spam.
Ik weet dat het mogelijk is om je domein te registreren bij een bedrijf dat dan zijn gegevens invult ipv. de uwe. Maar ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft, en me dus een bedrijf kan aanraden dat dit goed en goedkoop (Liefst <15€/jaar) doet.
Dank bij voorbaat,
Ken
Ik weet dat het mogelijk is om je domein te registreren bij een bedrijf dat dan zijn gegevens invult ipv. de uwe. Maar ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft, en me dus een bedrijf kan aanraden dat dit goed en goedkoop (Liefst <15€/jaar) doet.
Dank bij voorbaat,
Ken

