VinceFeet
Legacy Member
Beste,
Ik ben al een tijdje in de weer met 3D max maar nu ik een video tutorial aan het volgen ben merk ik pas dat mijn edges in max nogal 'gekarteld' zijn, zeker in vergelijking met die van de persoon in de video tut.
Onder Customize-Preferences-Viewports-Configure Driver vond ik al een optie om AA aan te zetten maar dat helpt in de praktijk precies maar bitter weinig. Ik draai Max onder OpenGL, ik heb een 8800GT en als driver zegt ie: OpenGL (NVIDEA Corporation version 2.1.2).
Rechts beneden in mijn windows balk heb ik een Nvideo icoontje waar ik ook wat instellingen kan wijzigen maar in max heeft dat ook maar weinig effect heb ik de indruk.
Iemand die een oplossing weet voor mijn 'probleem' (want echt storend is het nu wel niet).
Alvast bedankt!
Vince
Ik ben al een tijdje in de weer met 3D max maar nu ik een video tutorial aan het volgen ben merk ik pas dat mijn edges in max nogal 'gekarteld' zijn, zeker in vergelijking met die van de persoon in de video tut.
Onder Customize-Preferences-Viewports-Configure Driver vond ik al een optie om AA aan te zetten maar dat helpt in de praktijk precies maar bitter weinig. Ik draai Max onder OpenGL, ik heb een 8800GT en als driver zegt ie: OpenGL (NVIDEA Corporation version 2.1.2).
Rechts beneden in mijn windows balk heb ik een Nvideo icoontje waar ik ook wat instellingen kan wijzigen maar in max heeft dat ook maar weinig effect heb ik de indruk.
Iemand die een oplossing weet voor mijn 'probleem' (want echt storend is het nu wel niet).
Alvast bedankt!
Vince
) voor je hulp Paladin.