
kvond modo ook super, maar de trial crasht om de vijf botte en dah's bijzonder jammer.. bovendien pretenderen ze dat het overzetten van configuraties naadloos werkt (met hun XML structuur) maar kheb dat eens grondig bekeken en het werkt allesbehalve op mijn systeem. (tis zelfs extreem messy als je de file bekijkt, lijkt wel een XMLwriter functie van studenten secundair)
hopelijk wordt die 201 wat stabieler.. de manier waarop material opgebouwd wordt heeft veel van photoshop weg maar met wat knutselen is het binnen de node structuur van maya of de mapping-methodes van max ongeveer hetzelfde. uv pelting is ook niet nieuw in latest releases van concurrerende producten, enfin afwachten maar. (ps: het excuus dat het maar een demo was zou zwak zijn, ook die moeten stabiel zijn anders koop ik het niet)

ntopic: (die smiley zou ook moeten bestaan verdikkeme)
kheb geen ervaring met blender (buiten dat'k het ooit heb geïnstalleerd maar vijf minuten later op zoek ging naar unwise.exe), maar dat je jezelf een leerperiode van 3maand toekent is al'n begin al denk ik dat het zeer ambitieus is.. enfin na die tijd ga je dat zelf wel merken en is de interesse zo groot dat je'r hopelijk mee verdergaat he.
misschien moet je voor modeling ook WINGS 3D en SILO eens bekijken. (links te vinden in de software sticky)