Bram
Legacy Member
om te beginnen, ik wist niet waar ik het anders moest zetten, aangezien het website gerelateerd is, doe ik het maar hier.
Ik ben bezig met een website op te starten samen met een engelse vriend, het design is klaar, nu enkel nog wachten tot omfg (van hier op het forum) terug is om de rest van de php te doen, en ondertussen ben ik volop bezig met het forum te stylen...
nu zit ik met een probleem: de domeinnaam van de site is www.gorillatwenty.com, maar het probleem is, soms kan ik via die url gewoon niet op de site geraken, krijg ik "cannot find server" in zowel firefox als IE, terwijl hij het in engeland bijvoorbeeld perfect doet.
Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
Ik ben bezig met een website op te starten samen met een engelse vriend, het design is klaar, nu enkel nog wachten tot omfg (van hier op het forum) terug is om de rest van de php te doen, en ondertussen ben ik volop bezig met het forum te stylen...
nu zit ik met een probleem: de domeinnaam van de site is www.gorillatwenty.com, maar het probleem is, soms kan ik via die url gewoon niet op de site geraken, krijg ik "cannot find server" in zowel firefox als IE, terwijl hij het in engeland bijvoorbeeld perfect doet.
Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?