Wopke
Legacy Member
Had graag foto's gemaakt met wat DOF in. vb van een schaakspel waar bepaalde stukken scherp komen en deze op de achtergrond wazig.
Ben een beginner en heb na kleine digitale toestellen eindelijk een reflextoestel gekocht. De EOS 350D.
Ik heb al gelezen dat je zo ver mogelijk zou moeten inzoomen en het diafragma zo groot mogelijk (klein getal dus). Dit doe ik maar het lijkt me niet te lukken.
thnx!
Wouter
Ben een beginner en heb na kleine digitale toestellen eindelijk een reflextoestel gekocht. De EOS 350D.
Ik heb al gelezen dat je zo ver mogelijk zou moeten inzoomen en het diafragma zo groot mogelijk (klein getal dus). Dit doe ik maar het lijkt me niet te lukken.
thnx!
Wouter
".
