Brazuca
Legacy Member
Ik heb juist mijn website geregistreerd, heb een email ontvangen dat het in orde was, maar ik kan niet connecten naar mijn site.
Bij mijn telenet krijg ik dit:
Je kan een websiteadres aanmaken met volgende adres(sen):
# i-internet.be (wat bedoelen ze hiermee?)
Maar bij "informatie hoofdgebruiker" staat er onder "website" niets.
Weet er iemand wat ik verkeerd doe?
Grtz
Bij mijn telenet krijg ik dit:
Je kan een websiteadres aanmaken met volgende adres(sen):
# i-internet.be (wat bedoelen ze hiermee?)
Maar bij "informatie hoofdgebruiker" staat er onder "website" niets.
Weet er iemand wat ik verkeerd doe?
Grtz

