Bacon
Legacy Member
Ik kan blijkbaar PEAR niet rechstreeks oproepen door DB.php te includen, na een mail en telefoon bleek het pad '/usr/local/lib/php' te zijn.
Maar dan kreeg ik het volgende :
Nu moet ik dus wachten tot morgen de helpdesk terug open is, ik hoop dat iemand mij terug op weg kan helpen.
Maar dan kreeg ik het volgende :
PHP:
Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(/usr/lib/local/php/DB.php) is not within the allowed path(s): (/usr/local/psa/home/vhosts/fotodali.be/httpdocs:/tmp:/usr/local/bin:/usr/local/netpbm/bin)
Nu moet ik dus wachten tot morgen de helpdesk terug open is, ik hoop dat iemand mij terug op weg kan helpen.

