El_L4mor
Legacy Member
De laatste tijd denk ik eraan om een freelance 'bedrijfje' op te starten om zo een klein beetje zakgeld te verdienen. Gewoon kleine opdrachten (gastenboeken maken, forums, nieuws systemen, eventueel een klein CMS systeem, ...) voor weinig geld. Ik help geregeld vrienden door voor hun rap een gastenboek te maken, of een foto album te coden, vandaar is het idee zowa gegroeid
.
Hoe zou ik zoiets moeten aanpakken, en dan in het bijzonder, hoe laat ik klanten betalen? Ik ben nog minderjarig, dus mag dat dan wel
?
.Hoe zou ik zoiets moeten aanpakken, en dan in het bijzonder, hoe laat ik klanten betalen? Ik ben nog minderjarig, dus mag dat dan wel
?
