VinceFeet
Legacy Member
Beste,
Ik heb net een fotogallerij gemaakt met frontpage (insert ---> picture ---> new photogallery) en die optie werkt perfect.
Maar als ik de file wil opslaan krijg ik de melding 'to save this page and photo gallery, open a frontpage based website and save the page to that site'. Ik zou echt niet weten wat daar mee bedoeld wordt, hopelijk kan iemand mij helpen! Alvast bedankt!
Groetjes, Vince
Ik heb net een fotogallerij gemaakt met frontpage (insert ---> picture ---> new photogallery) en die optie werkt perfect.
Maar als ik de file wil opslaan krijg ik de melding 'to save this page and photo gallery, open a frontpage based website and save the page to that site'. Ik zou echt niet weten wat daar mee bedoeld wordt, hopelijk kan iemand mij helpen! Alvast bedankt!
Groetjes, Vince