DiDoria
Legacy Member
hey,
Ik ben wat logo's aan het maken in photoshop en swish (omdat ik swish makkelijker vind voor de voorbereidingen zoals cirkels en plaatsing).
Als mijn logo's dan af zijn staan ze in GIF of JPEG, enz... Maar ik zou ze graag in vector hebben (in *.swf is al goed). Ik had zo'n omzetter maar dat trekt om niet veel vind ik...
Zijn er soms andere mogelijkheden om een zwart/wit logo of 256 kleuren logo om te zitten in swf? En die dan echt mooie lijnen geeft die je zelf nog kan bijwerken achteraf indien nodig?
dank
Ik ben wat logo's aan het maken in photoshop en swish (omdat ik swish makkelijker vind voor de voorbereidingen zoals cirkels en plaatsing).
Als mijn logo's dan af zijn staan ze in GIF of JPEG, enz... Maar ik zou ze graag in vector hebben (in *.swf is al goed). Ik had zo'n omzetter maar dat trekt om niet veel vind ik...
Zijn er soms andere mogelijkheden om een zwart/wit logo of 256 kleuren logo om te zitten in swf? En die dan echt mooie lijnen geeft die je zelf nog kan bijwerken achteraf indien nodig?
dank