I~MushrooM
Legacy Member
www.xbox-scene.com
waar t me dus om te doen is.. is in het midden dus nieuws posten. En de andere kant vullen met andere dingen, reclame etc. En dat nieuws tot een week laten gaan en dan in automatisch in een archief plaatsen ofzo. Is daar bvb een script voor dat dit kan, alsook de pagina indeling en dergelijke?
waar t me dus om te doen is.. is in het midden dus nieuws posten. En de andere kant vullen met andere dingen, reclame etc. En dat nieuws tot een week laten gaan en dan in automatisch in een archief plaatsen ofzo. Is daar bvb een script voor dat dit kan, alsook de pagina indeling en dergelijke?

so be gentle.. Ga wellicht nog andere dingen uitproberen..