MaXiMo
Legacy Member
'k Ben bezig voor een sitetje voor een mini-voetbalploeg. En alles verloopt goed maar ik zou willen bovenop een afbeeling tekst willen zetten. De site kunt u bezoeken op http://users.telenet.be/MaXN/bu om het beter te verstaan. (Het is nog maar m'n 2de site dus breek het aub niet af, positieve kritiek daarintegen, is altijd welkom.) Ik zou dus willen tekst typen op die oranje afbeelding (lees achtergrond).
Mvg Mathias
Mvg Mathias

, het is hoofdzakelijk mijn vraag dat ik zou willen beantwoord krijgen.