Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
afgezwakte versie van PS?ru`orez zei:lolz?afgezwakte versie van PS?
Probeer in PS eens heel deftige serieuze vectorart te maken, die bv gradient meshes en al die toestanden bevat...
Probeer eens alle bewerking dat je in illustrator kan doen op paths, in photoshop te doen..
De 2 vallen echt wel niet te vergelijken met elkaar.
PS = Pixelbased
Illu = Vector
En dagge in PS met vector layers kan werken, dient enkel en alleen om Vectors deftig te kunnen importeren in PS.
, voor mij waren de vectormogelijkheden van PS voldoende, maar voor pro's dus niet.
was veel werk, maar zou niet weten of dat in Illustrator anders is.maar alleen al het feit da ge anchor points nog kunt verzetten in illustrator met spatie terwijl ge aant draggen zijt is al een reden om da te kiezen boven photoshop voor vector

SyRuS.be zei:http://www.yoni-web.be/test/mini-vector.jpg (wel WIP)
is ook PS, maar dit omdat ik zonder internet zat (uit verveling) en zonder illustrator. Dit zou veel simpeler geweest zijn en prob beter in Illustrator.
Om een voorbeeld te geven van éch Illustrator werk:
http://www.mista.be/
zie eens bij de laatste 2 illustrator traceworks.
Xoliul zei:Deze vector is helemaal in PS gedaan:
http://users.pandora.be/b_corijn/vectored_MB_final_1.jpg
was veel werk, maar zou niet weten of dat in Illustrator anders is.

ravenslayer zei:Photoshop = Pixels
Illustrator = vectoren
zo simpel is het ze hebben alebij een heel ander doeleind
die moto die Xoliul in photoshop gemaakt heeft zou er in illustrator via zijn path bewerkingen precies hetzelfde uitzien. imo was dat dus een vrij idiote reply mr wrong.. alsof je op'n jpg kan zien of de(ze) vector in illu of pshop is gemaakt.. right. wat je ziet is dat hij ronde vormen (ankerpunten) nog niet beheerst zoals't zou moeten.. en die zijn precies hetzelfde in beide programma's. (verder vind'k die moto best nog meevallen trouwens)Deze vector is helemaal in PS gedaan > n/o maar isser aan te zien
Delirium zei:Hierzie da's we Illustrator vanuit Artevelde van vorig jaar.
Denk dat wel duidelijk maakt wa alle mensen hier zeggen wa ge allemaal kunt met Illustrator.
http://users.telenet.be/Deller/Didplaat/



BlisteringByte zei:argh
da wil ik allemaal kunnen![]()
