Aeckz
Legacy Member
Iemand ervaring met invision fora?
Forum draait oké en is stabiel, maar stel dat er in een topic 5 post staan en ik klik erop zie ik er soms maar 2. Dan moet ik refreshen en zie ik er wel 5.
Soms zie ik ook niet alle onderwerpen op de pagina, dan moet ik ook eerst refreshen, hoe zou dat komen?
Forum draait oké en is stabiel, maar stel dat er in een topic 5 post staan en ik klik erop zie ik er soms maar 2. Dan moet ik refreshen en zie ik er wel 5.
Soms zie ik ook niet alle onderwerpen op de pagina, dan moet ik ook eerst refreshen, hoe zou dat komen?
