Archief - Q: Kleur opvulling achtertekst

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koebeest

Legacy Member
Hallo

op deze site:

http://www.cinema-historial.be/index2.php

kan je zien dat in het midden achter de tekst een bruiner kleurtje staat. Ik ben niet blij met dit kleur en ik wil iets als achtergrond stellen dan die vlaken (menu, nieuws en footer) dat de site mooi maakt maar ik weet niet wat . Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Er zit nog niet veel css achter, en alles moet nog worden opgemaakt ook header en zijkanten zijn nog niet vast. De achergrond ligt wel vast.


danku voor de hulp

orez

Legacy Member
Gelieve geen exotische prefixes te gebruiker als [Q] of - Q - maar simpelweg Q: ,zo blijft er eenheid op dit forum, en wordt het geen warboel op prefix gebied. Dit is enkel een waarschuwing, volgende waarschuwing = usernote.

tikketim

Legacy Member
gewoon een vlakke kleur houden als achtergrond van tekst om het makkelijk leesbaar te houden , welke kleur dat moet je zelf kiezen ...

WoDkA

Legacy Member
koebeest zei:
weet ge ook een antwoord ? :p

meestal hebbe ze die niet eigenlijk, en is best ergerlijk

als ze je een usernote kunnen aan smeren,
kunne ze ook hun andere functie eens uitoefenen, nl. de mensen helpen


enfin,
http://colormixers.com/mixers/cmr/

geef hier één van je meest gebruikte kleuren in, en dan kun je zien welke er zoal bijpassen ..

orez

Legacy Member
WoDkA zei:
meestal hebbe ze die niet eigenlijk, en is best ergerlijk

als ze je een usernote kunnen aan smeren,
kunne ze ook hun andere functie eens uitoefenen, nl. de mensen helpen

Dergelijke commentaren mogen best achterwege gelaten worden. Wij zijn hier om de orde op dit forum te bewaren, dus moet er iedere topic met een "overtreding" opgetreden worden, ook in de topics, waar je als moderator niet kan antwoorden op de vraag, of toevallig geen tip kan geven. Een mens kan niet alles weten, maar moet wel altijd optreden.

Als ik kan helpen, help ik mensen, daarom ben ooit ook tot moderator verkozen...

Lashknife

Legacy Member
WoDkA zei:
meestal hebbe ze die niet eigenlijk, en is best ergerlijk

als ze je een usernote kunnen aan smeren,
kunne ze ook hun andere functie eens uitoefenen, nl. de mensen helpen

té grappig gewoon :ironic:

WoDkA

Legacy Member
tikketim zei:
negeer anders mijn post

sorry Tim, met "ze" refereerde ik naar de crew members :)
jouw post was nuttig, heb site gebookmarkt om er zelf eens naartoe te zien later ..

@Orez
snap ik wel, maar weet je geen of weinig raad, zet dat er gewoon bij in reply .. die extra 1 zin vergt geen moeite, en het toont dat je toch tenminste gekeken hebt naar het onderwerp en er ook even bij stilgestaan hebt ..
met zoiets verdien je appreciatie ( je kan mss een vaste waarde zijn en een zekere geschiedenis hebben, maar nieuwe members kenne je daarom nog niet en vinden zoiets wel leuk )

ik heb het al vaak genoeg gezien dat mod's wel rap zijn in het op de vinger wijzen, maar soms minder rap helpen ..
ik let er wel nu toevallig op in Webdesign, en hier heb ik het behalve nu denk ik nog niet meegemaakt, maar op andere fora toch wel sporadisch ..

het zal je mss verbazen, maar ik ben ook lang moderator geweest ( check mijn registratie datum )


@Lashknife
zoiets denk je of PM je mij, zoiets hoef je niet neer te schrijven in topic gezien dit nul nut bijbrengt aan de topic ( en eigenlijk enkel maar mijn 1e reply aantoont )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan