Archief - Q: Kun je een PS bestand omzetten in Illustrator?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Repeltje

Legacy Member
kan je een Photoshop bestand omzetten in een illustrator bestand?
zo ja hoe?

thx

TiB0

Legacy Member
Je kan gewoon .psd files openen in Illustrator...

Je moet dan wel niet denken dat die bestanden dan opeens uit vectors bestaan zijn ofzo :D

Repeltje

Legacy Member
ja khad gewoon een logoke gemaakt vo onze pulls van de ksj
ma nu werken ze op de drukkerij met illustrator
die kan die files openen maar de kleuren ni apart selecteren of zoiet
:oink:

Cederzo

Legacy Member
Als ge een vectorlogo maken wilt, moet ge beginnen en eindigen in illustrator, eens een ander programma ( zoals PS ) gebruiken en het is geen vector meer. Waarschijnlijk is het daardoor dat ge problemen ondervindt ?

Repeltje

Legacy Member
zou iemand dan mijn eenvoudig logo kunnen omzetten in vectoren in illustrator?
plz?

Annun

Legacy Member
Als het een zeer envoudig logo is wil ik dat wel doen voor ne mede-ksj-er. Post eens een link naar de afbeelding.

Repeltje

Legacy Member
ja ik vrees da het nie al te simpel is imho :oink:
ma ik hoop da ge er iet mee kunt doen
alles vo ksj eh :niceone:

Annun

Legacy Member
Ik zal es iets proberen, ik kan u wel niks garanderen. Ik ben nu nie direct een vectorguru.

PS: Bij welke KSJ zijt gij eigenlijk?

EDIT: Hoe groot moet het eigenlijk zijn (in cm)?

Repeltje

Legacy Member
euh ja ik zal je mijn bronbestanden doorsturen
+ het lettertype

ik zit bij KSJ Stevoort
en merci voor de moeite :niceone:

Annun

Legacy Member
Repeltje zei:
euh ja ik zal je mijn bronbestanden doorsturen
+ het lettertype

ik zit bij KSJ Stevoort
en merci voor de moeite :niceone:
Stevoort? Wa een toeval, ik bij Kermt. Kan Brecht da nie doen voor u? (nie dat ik het nie wil doen hoor, das geen probleem)

Repeltje

Legacy Member
mmmh ja kzal es eerst vragen of brecht da nie kan doen
kweet wel nie of die kan werken me illustrator (de n00b :p )
ik zal iet laten weten

en de groeten aan de mannen van oscaria eh :bow:

Centurio

Legacy Member
Repeltje zei:
mmmh ja kzal es eerst vragen of brecht da nie kan doen
kweet wel nie of die kan werken me illustrator (de n00b :p )

Gaat eens een ander uitschelden voor n00b he, aspike :p
Ma nee, ik heb er nog nooit mee gewerkt, dus leef u maar uit Annun.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan