Noizz.be
Legacy Member
Hey
Ik heb een website gemaakt voor ons house & techno event.
Belangrijk: website is compatibel met IE en FF (andere browsers heb ik links laten liggen aangezien het publiek toch maar puberkes zijn die ni eens weten dat er andere browsers dan IE bestaan).
nu: als je naar de website surft en je klikt op de flyer begint de main site te laden. In firefox zie je dat gebeuren dus das ni echt een probleem.
in IE daarentegen duurt het 12 seconden ongeveer dat de website blijft staan op de backgroundcolor en dan floept alles erop.
Wat stellen jullie voor om de mensen te realiseren dat de website aan het laden is?
preloader? hoe?
melding?
...
Wat geen optie is: jpeg comprimeren want die zijn al op het kleinste gecomprimeerd en anders wordt het lelijk. flash-filmpke comprimeren is niet mogelijk want de bitrate van het muziek is al laag genoeg, nog lager klinkt het metaal en vies.
URL naar website: http://www.locallyfunky.be/
Groeten
Bart Claessens
PS: graag had ik een soort van preloader die je ziet als de flyer op het scherm komt en als de website dan geladen is dan kunnen de mensen de flyer klikken
Ik heb een website gemaakt voor ons house & techno event.
Belangrijk: website is compatibel met IE en FF (andere browsers heb ik links laten liggen aangezien het publiek toch maar puberkes zijn die ni eens weten dat er andere browsers dan IE bestaan).
nu: als je naar de website surft en je klikt op de flyer begint de main site te laden. In firefox zie je dat gebeuren dus das ni echt een probleem.
in IE daarentegen duurt het 12 seconden ongeveer dat de website blijft staan op de backgroundcolor en dan floept alles erop.
Wat stellen jullie voor om de mensen te realiseren dat de website aan het laden is?
preloader? hoe?
melding?
...
Wat geen optie is: jpeg comprimeren want die zijn al op het kleinste gecomprimeerd en anders wordt het lelijk. flash-filmpke comprimeren is niet mogelijk want de bitrate van het muziek is al laag genoeg, nog lager klinkt het metaal en vies.
URL naar website: http://www.locallyfunky.be/
Groeten
Bart Claessens
PS: graag had ik een soort van preloader die je ziet als de flyer op het scherm komt en als de website dan geladen is dan kunnen de mensen de flyer klikken
stond hier binnen de 4 seconden op... (en nee, kheb gene powerbak, tis nen amd duron 1300 met 700+ ram)

