dendaak
Legacy Member
Kunnen jullie mij aub helpen ? Ik ken iets van site bouwen had er vroeger één. Nu begonnen met forum. Maar ik wil voor forum een site bouwen zodat er een link komt naar het forum. Ik zou graag een layout maken in Photoshop Cs2 maar ik weet niet hoe ik hier moet aan beginnen een layout tekenen kan iedereen,... maar moet dat op een speciale manier want het moet toch ook nog gecodeerd worden naar Dreamweaver 8? Kan iemand mij helpen of een deftige tutorial geven waar alles uitgelegd wordt van hoe ik zo een site bouw ? Met photoshop layout?
Mvg, Ward.
Mvg, Ward.


