Archief - Q: Links & rechts design

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

carhartt^-

Legacy Member
Hallo,

Ik weet niet goed hoe deze stijl van ontwerpen noemt waar je een collage maakt van objecten (mensen, dieren, auto's, bloemen...) en deze links & rechts dezelfde zijn. Meestal is er een logo in het midden. Al deze objecten errond zijn gespiegeld naar elkaar;
Ik zou namelijk ook zoiets willen maken maar weet begot niet waar te beginnen :)

mvg

ps: of kent iemand voorbeelden (websites/urls)

Xoliul

Legacy Member
Veel is daar toch niet aan ? Collagetje maken, beetje vectors, etc...
Zelfs met papier en potlood kun je zoiets ontwerpen, geloof het of niet!

carhartt^-

Legacy Member
mja.. tis toch moeilijker dan je denkt hoor :p tmoet nog op x trekken ook :) maar khad weinig tot geen idee hoe der aan te beginnen, kzocht wat inspiratie :)
als er nog voorbeelden zijn (mss wat eenvoudiger :p)

Conqie

Legacy Member
maak het dan nu, en zet het binnen twee jaar online, gegarandeerd succes!

TiB0

Legacy Member
Blanco zei:
Ik zie het dan toch nog veel om uit de mode te zijn. :)

Ik vind nog steeds dat een grafisch ontwerper vooral creatief en origineel moet zijn, ipv dat hij de ontwerpjes die hij op ongeveer elke straathoek tegenkomt kopieert...
Anders valt het ontwerp toch niet op en verdwijnt het in de massa.

Dus van zodra iets 'in' is, is het in mijn ogen al volledig passé en achterhaald :)




Nuja, da's persoonlijk, hé.

vincentvc

Legacy Member
Xoliul zei:
Veel is daar toch niet aan ? Collagetje maken, beetje vectors, etc...
Zelfs met papier en potlood kun je zoiets ontwerpen, geloof het of niet!

Oh, de Mona Lisa is ook niet veel aan hoor. Een beetje brushstrokes. :ironic:

Is inderdaad al veel gedaan, maar dat wil niet zeggen dat je er niet meer origineel kunt in uitblinken, hé.

syndrom

Legacy Member
als de klant zoiets wil en daarvoor wil betalen, mij niet gelaten.
Er is blijkbaar genoeg vraag achter é

En idd oefen op de stijl, maak die u eigen en vervorm ze dan tot iet anders of gebruik het op een originele manier!

SyRuS.be

Legacy Member
TiB0 zei:
Ik vind nog steeds dat een grafisch ontwerper vooral creatief en origineel moet zijn, ipv dat hij de ontwerpjes die hij op ongeveer elke straathoek tegenkomt kopieert...
Anders valt het ontwerp toch niet op en verdwijnt het in de massa.
THIS IS MADNESS!!

img_thisisparta1.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan