Chibiboy
Legacy Member
Hey iedereen,
Ik heb nu al een half jaar een Nikon D40x, en ben er zeer tevreden over. Heb hem gekocht samen met de twee kitlenzen, de gewone lens en de telelens. Nu zou ik graag een macrolens kopen, maar het probleem is dat ik hier dus geen verstand van heb. Iemand hier ervaring met dit soort lenzen en Nikon, enige aanraders?
Ik heb nu al een half jaar een Nikon D40x, en ben er zeer tevreden over. Heb hem gekocht samen met de twee kitlenzen, de gewone lens en de telelens. Nu zou ik graag een macrolens kopen, maar het probleem is dat ik hier dus geen verstand van heb. Iemand hier ervaring met dit soort lenzen en Nikon, enige aanraders?

)