Archief - Q: muurbekleding met cd's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

msn797204

Legacy Member
Hey,

Kheb dus eens die gratis cd's van linux ubuntu besteld en die zijn toegekomen 50 kartonnetjes met 2 cd's dus 100 cd's in totaal. Nu zou ik graag iets daarmee doen op me kamer maar wat?... Mijn naam in cd lijkt me zo... jah... stom... Misschien een logo van Electronic arts.. Of weten jullie nog andere dingen om te maken ermee op de muur? En liefst niet van een hele muur beplakken ermee :p .... Liefst iets creatief :p en hoe hang ik die cd's het best vast? Als ik het achter een tijdje beu ben dat ik niet moet veranderen van behangpapier :p ...

Bedankt!

:applause:

Freaky 7

Legacy Member
weet ge stuur er mij 1 op :)

plak die zo als u begin letter ofzo van u naam..

Ddarkness

Legacy Member
Ge kunt ze allemaal aan elkaar hange me draad en zo e stuk of 10 drade vol (mss meer ge zult zelf moete zien) en die draden dan aan stok hange. Dan kunde stok boven deur hangen en dan edde zo een ding waar da de naam mij nu van ontglipt.

Kweet wel nie ofda ge genoeg zult emme me 100 cd's :)

Dash

Legacy Member
Freaky 7 zei:
weet ge stuur er mij 1 op :)

plak die zo als u begin letter ofzo van u naam..
ge kunt die ook zelf, gratis bestellen eh (https://shipit.ubuntu.com/)

OT: cd's aan u muur hangen zijn zij passé, doe iets origineel . geef aan iedereen in je buurt die nog windows gebruikt er 1 en zoek iets anders om aan je muur te hangen

dresse

Legacy Member
titel en prefix aangepast voor de duidelijkheid.

ik zou al die cd's kapot slagen met ne voorhamer en dan ne grote mozaiek ineenpuzzelen met alle stukjes...

chosen1

Legacy Member
msn797204 zei:
Hey,

Kheb dus eens die gratis cd's van linux ubuntu besteld en die zijn toegekomen 50 kartonnetjes met 2 cd's dus 100 cd's in totaal. Nu zou ik graag iets daarmee doen op me kamer maar wat?... Mijn naam in cd lijkt me zo... jah... stom... Misschien een logo van Electronic arts.. Of weten jullie nog andere dingen om te maken ermee op de muur? En liefst niet van een hele muur beplakken ermee :p .... Liefst iets creatief :p en hoe hang ik die cd's het best vast? Als ik het achter een tijdje beu ben dat ik niet moet veranderen van behangpapier :p ...

Bedankt!

:applause:

kheb mijn doos vandaag ook gehad en khad ze ook met dit doel besteld :p kga die gewoon in een rooster plakken denkik! met diagonale lijnen!

ophangen met zo'n speciale poster plakkerkes van pritt of mee opgerolde tape? kmoet zelf ook nog wa proberen!

Bolteh

Legacy Member
U een airsoft gun kopen en die cd's in een boom hange wa verder in uw tuin (of straat) en veel plezier maar

Indieanus

Legacy Member
cd's aan ne muur is ni echt schoon eh, gewoon naast elkaar, iets mee vormen, ... allemaal passé en ook gewoon lelijk. Nu, ik ben er wel van overtuigd dat ge'r iets neig en mooi mee kunt maken, ma heb ni echt direct een gedacht hoe of wat. :(

sexymofo

Legacy Member
Kzou wa piepschuim tegen de muur hangen en mij meester maken in het werpen van cd's.
Kan altijd eens van pas komen.

Skizzy

Legacy Member
-In plaats van ze plat tegen de muur te zetten, zet ze der loodrecht op, dus met de scherpe kant :). Das nog iets origineel :p.

-Maak er onderzetters van.

-...

Skizzy

Legacy Member
Via de site van die lamp op deze pagina gekomen, veel ideeën te vinden daar :).

Cheers

Indieanus

Legacy Member
hier op school heeft interieur ook overlaatst designs voor lampen moeten maken. Zat ook een gelijkaardig werkske bij met cd's. En idd, vetjes! ;)

SweetEmmaRose

Legacy Member
t idee da hier al sta vind ik wel leuk, gewoon allemaal kapotslaan en of wel allemaal op de muur plakke. maar iets gaver lijkt mij een doorzichtige buis met bodem en al die stukke derin smijte, en ophange ofzo.
desnoods kunde ook aan de bovekant een lamp steke :) dunno :p
allesinds veel geluk :p

$te@LFi$H

Legacy Member
kheb op men kot met stuk of twintig cd's,

het copyright logo op men muur gemaakt (c met cirkel rond dus)

symbolisch:

hetgeen ik gemaakt heb, is gecopyright
en het is dan nog's het copyright logo ...

mss dom, ma kvindet wel nice:D

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan