cool_boy_ke
Legacy Member
Hey,
Ik zit met een zeer vervelend probleem, namelijk dat zowat ieder Office 2007 bestand (.docx .xlsx .pptx) geopend wordt met WinZip/WinRar in Internet Explorer. Is er iets dat ik (als hoster) kan doen om dit te verhelpen (buiten dan deze files in een zipje steken)?
Alvast bedankt
Ik zit met een zeer vervelend probleem, namelijk dat zowat ieder Office 2007 bestand (.docx .xlsx .pptx) geopend wordt met WinZip/WinRar in Internet Explorer. Is er iets dat ik (als hoster) kan doen om dit te verhelpen (buiten dan deze files in een zipje steken)?
Alvast bedankt
)