benwake
Legacy Member
Hoi,
Ik zou graag videos opnemen met geluid met mijn digitaal fototoestel. De olympus c-370 die ik nu al 3 jaar heb doet dit niet. Ik ben er superblij van en ben van plan om nog een olympus te kopen.
Ik heb de Olympus Fe-310 en X-835 op het oog, is dit een goede keuze? Welke van de twee is de beste voor video opname met geluid? Ander merk is welkom als het echt de moeite waard is...
http://www.pixmania.be/be/nl/885699/art/olympus/x-835-zwart.html X-835 130€
http://www.digicamshop.be/product/48819/olympus-fe-310-black.html#specificaties fe-310 140€
Thx
Ik zou graag videos opnemen met geluid met mijn digitaal fototoestel. De olympus c-370 die ik nu al 3 jaar heb doet dit niet. Ik ben er superblij van en ben van plan om nog een olympus te kopen.
Ik heb de Olympus Fe-310 en X-835 op het oog, is dit een goede keuze? Welke van de twee is de beste voor video opname met geluid? Ander merk is welkom als het echt de moeite waard is...
http://www.pixmania.be/be/nl/885699/art/olympus/x-835-zwart.html X-835 130€
http://www.digicamshop.be/product/48819/olympus-fe-310-black.html#specificaties fe-310 140€
Thx