gaat enkel vanaf CS2.
Als ik mij niet vergis kan je geen meerdere layers in 1x selecteren in CS1, bij CS2 kun je gewoon de layers selecteren door middel van CTRL of SHIFT + Click ... zoals in windows, bewerkingen kun je dan doen op de geselecteerde layers.