DJ_Trash
Legacy Member
de titel verraadt het een beetje: de windowkes in men photoshop "breken uit" mijn photoshop hoofd-venster.
normal gezien (als in "standaardinstelling") is het niet mogelijk om de windowkes uit uw hoofdvenster te slepen... mar sinds kort gaat dat bij mij wel.
Het stoort mij ecther mateloos; kan iemand mij vertellen waar ik dit kan aanpassen? You'll bring honor to your family if you help me with this one
normal gezien (als in "standaardinstelling") is het niet mogelijk om de windowkes uit uw hoofdvenster te slepen... mar sinds kort gaat dat bij mij wel.
Het stoort mij ecther mateloos; kan iemand mij vertellen waar ik dit kan aanpassen? You'll bring honor to your family if you help me with this one


