Roefus
Legacy Member
<= photoshop noob
ik heb een logoke vergroot om dit op een site te plaatsen
maar door het te vergroten zijn de randen lelijk en hakkelig
hoe kan ik die randen mooi afgelijnd krijgen?
(heb al probere te smudgen, wat het nog lelijker maakte en vin niet echt een photoshop tutorial die me kan helpen)
http://users.skynet.be/fa380970/logo.psd
ge moogt het ook altijd zelf ff doen en naar mij terugsturen ([email protected])
dank bij voorbaad
ik heb een logoke vergroot om dit op een site te plaatsen
maar door het te vergroten zijn de randen lelijk en hakkelig
hoe kan ik die randen mooi afgelijnd krijgen?
(heb al probere te smudgen, wat het nog lelijker maakte en vin niet echt een photoshop tutorial die me kan helpen)
http://users.skynet.be/fa380970/logo.psd
ge moogt het ook altijd zelf ff doen en naar mij terugsturen ([email protected])
dank bij voorbaad


