Xoliul
Legacy Member
Mijn eerste topic in dit forum, maar ik dacht dat het hier wel makkelijk te vragen zou zijn. Zit dus zo, ik houmij al twee jaartjes ofzo bezig met Photoshop ed, eigenlijk enkel Photoshop en wat beperkte abstract renders in C4D. Ben altijd wel op zoek naar een nieuwe stijl/werkwijze die mij aanspreekt, en TerraGen staat al een hele tijd bovenaan mijn lijstje.
Nu hoop ik dat er toch iemand weet over welk programma ik het heb, anders is hier de url naar de homepage, en hier de link naar een voorbeeldje van wat mogelijk is.
Probleem is nu, ik vind wel tutorials, maar dat zijn naar mijn mening nooit echt goede, te specifiek, ik heb het gevoel dat ik als beginner er niet veel van leer, outdated...
Bij Photoshop ben ik begonnen met pictunen, was ideaal om altijdmaar moeilijker te gaan, maar bij Terragen raak ik gewoon niet veel verder dan de basis rendertjes. Is er hier toevallig niemand die mij eens duidelijk het programma wil uitleggen ? Ik ben geen 3D programma noob, maar dit is toch iets helemaal anders dan C4D of 3DSmax.
Nu hoop ik dat er toch iemand weet over welk programma ik het heb, anders is hier de url naar de homepage, en hier de link naar een voorbeeldje van wat mogelijk is.
Probleem is nu, ik vind wel tutorials, maar dat zijn naar mijn mening nooit echt goede, te specifiek, ik heb het gevoel dat ik als beginner er niet veel van leer, outdated...
Bij Photoshop ben ik begonnen met pictunen, was ideaal om altijdmaar moeilijker te gaan, maar bij Terragen raak ik gewoon niet veel verder dan de basis rendertjes. Is er hier toevallig niemand die mij eens duidelijk het programma wil uitleggen ? Ik ben geen 3D programma noob, maar dit is toch iets helemaal anders dan C4D of 3DSmax.