KIA_Killer
Legacy Member
Ieps,
vraagje:
het test forum hier is zo gemaakt dat ik hierin kan posten (en ik gok dat admins/mods) dat ook kunnen zien per persoon?
Ik heb zelf een mini-phpbb2 forum aangemaakt en gehost voor onze zaalvoetbalploeg. Nu om bepaalde redenen heb ik ook dergelijk systeem nodig,
hoe stel i kdat in want ik vind het niet.
vraagje:
het test forum hier is zo gemaakt dat ik hierin kan posten (en ik gok dat admins/mods) dat ook kunnen zien per persoon?
Ik heb zelf een mini-phpbb2 forum aangemaakt en gehost voor onze zaalvoetbalploeg. Nu om bepaalde redenen heb ik ook dergelijk systeem nodig,
hoe stel i kdat in want ik vind het niet.


