AbstrusE
Legacy Member
Hallo,
Ik heb zoals de titel zegt een vraagje mbt een Nikon Coolpix2100. Ik heb mij laten vertellen (en ondertussen ook al zelf ondervonden) dat de herlaadbare batteryen die je bij deze camera krijgt niet veel waard zijn. Ik heb ze toch zolang mogelijk gebruikt, maar gisteren heb ik andere oplaadbare batteryen gebruikt. Ik ben er 100% zeker van dat ze volledig opgeladen waren, maar na elke foto die ik trok kreeg ik de melding dat mijn batteryen plat waren. Maar ik kon wel telkens mijn cam blijven opzetten en juistgeteld 1 foto trekke. Nu moet ik wss niet vertellen hoe irri dit is
Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit eventueel kan oplossen? Liefst kostenloos, mijn garantie is al verlopen. Nieuwe (oplaadbare) batteryen kopen wil ik nog wel doen maar dan moet ik er 100% zeker van zijn dat hiermee het probleem is opgelost, want de batteryen die ik nu heb werken perfect op andere apparaten
Grtz
Abstruse
Ik heb zoals de titel zegt een vraagje mbt een Nikon Coolpix2100. Ik heb mij laten vertellen (en ondertussen ook al zelf ondervonden) dat de herlaadbare batteryen die je bij deze camera krijgt niet veel waard zijn. Ik heb ze toch zolang mogelijk gebruikt, maar gisteren heb ik andere oplaadbare batteryen gebruikt. Ik ben er 100% zeker van dat ze volledig opgeladen waren, maar na elke foto die ik trok kreeg ik de melding dat mijn batteryen plat waren. Maar ik kon wel telkens mijn cam blijven opzetten en juistgeteld 1 foto trekke. Nu moet ik wss niet vertellen hoe irri dit is

Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit eventueel kan oplossen? Liefst kostenloos, mijn garantie is al verlopen. Nieuwe (oplaadbare) batteryen kopen wil ik nog wel doen maar dan moet ik er 100% zeker van zijn dat hiermee het probleem is opgelost, want de batteryen die ik nu heb werken perfect op andere apparaten

Grtz
Abstruse