WarBlade
Legacy Member
Hoi !
Sinds vandaag zijn al mijn webpagina's op de computer standaard Internet Explorer bestanden (met bijpassend pictogram) terwijl dit voordien standaard Mozilla Firefox bestanden waren ? How come ?
Mozilla Firefox staat nochtans als standaard internetbrowser geconfigureerd en het is vrij irritant dat nu elke pagina die ik lokaal wil nakijken opent in Internet Explorer (al heb ik aangeduid dat Windows XP het voortaan met Mozilla Firefox moet aanduiden). Er zijn geen veranderingen aangebracht ofzo, how did this happen ?
Please help...
Ik geraak er niet aan uit en heb een afkeer van Internet Explorer... 
Sinds vandaag zijn al mijn webpagina's op de computer standaard Internet Explorer bestanden (met bijpassend pictogram) terwijl dit voordien standaard Mozilla Firefox bestanden waren ? How come ?
Mozilla Firefox staat nochtans als standaard internetbrowser geconfigureerd en het is vrij irritant dat nu elke pagina die ik lokaal wil nakijken opent in Internet Explorer (al heb ik aangeduid dat Windows XP het voortaan met Mozilla Firefox moet aanduiden). Er zijn geen veranderingen aangebracht ofzo, how did this happen ?
Please help...
Ik geraak er niet aan uit en heb een afkeer van Internet Explorer... 
