je moet het ook niet minimaliseren he, beide zijn rond - bevatten witte tekst op een rode ondergrond en de tekst is cursief geplaatst. uiteraard berusten die zaken op toeval, want ik denk niet dat je je op een dergelijk logo gaat liggen inspireren (je hebt dan nog de pech dat de eerste twee letters dezelfde zijn) - maar als je dan uiteindelijk te zien krijgt dat er een soortgelijk logo reeds lange tijd bestaat (van vlaamse bodem) dan zou ik alleszins zelf niet kiezen voor de rode versie. tis maar een open suggestie, je doet ermee wat je wilt.